tajuk..

Thursday, January 12, 2012

picnic with my nephew and my boyfriend.....



as salam sume...dh lama x dgr cte sy kn...hihihih...maklum lh... cti semester slma sebulan... so x da masa nk open my blog... but now i free...i have something to share with ur all....hihihh...first of all, i go 2 air terjun gunung ledang... memang syok lh..hihihi... best gler... so sesape yg x pnah pg gunung ledang pg lh... hihihihi....dewasa rm1 and for kanak2 rmo.50 jer...murh kn..kete rm2 rgt jer...hihihhi... memg syok.. i hepy bcoz my bf friendly with my nephew... my nephew said my bf very caring for me and for them...hahahaha...:) i want share my picture in this blog....:)
with my loving....i love u so muchhh.....

for this...nyami....hihihi lapr dh nie!!!:)
this picture after go 2 bath at air terjun...hihihih

No comments:

Post a Comment

cantik x??

cantik x??
heheheeh bestnyer angin kuat gler...hehehehe

tiga bentuk

tiga bentuk
hahaha...nie ms g date...hihhiihi

ryku....

ryku....
ngasn ank wahku...kihkih..

jom makan2....

jom makan2....
peace......hehehe